Партико З. Акцидентна продукція та її типологія / З. Партико // Вісн. Кн. палати. - 2014. - № 2. - С. 6-7. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Запропоновано здійснювати поділ акцидентної продукції (рекламні оголошення, бланки, упаковки, етикетки) за її матеріальною будовою, геометричною формою, наявністю засобів захисту, віднесенням до виготовлення книг і журналів, наявністю ознак товару й за необхідністю приклеювання. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч617.167.9
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15184 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|