Крайнікова Т. Споживчі патерни медіаповедінки: суть і роль у культурі медіаспоживання / Т. Крайнікова // Вісн. Кн. палати. - 2014. - № 3. - С. 39-42. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.Розкрито поняття "споживчі патерни медіаповедінки", їх значення у формуванні індивідуальної та колективної культури медіаспоживання. Наголошено, що в подальшому варто встановити поширені патерни інформаційних потреб та інтересів, медіауподобань українських медіаспоживачів, визначити шляхи їх корекції з метою піднесення рівня індивідуальної та національної культури медіаспоживання. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15184 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|