Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000553513<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Курбан О. Стратегія і тактика сучасної інформаційної активності у соціальних мережах / О. Курбан // Вісн. Кн. палати. - 2014. - № 9. - С. 42-45. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Проаналізовано сучасну ситуацію у соціальному медіамаркетингу (SMM). Розглянуто проблеми розробки стратегії і тактики комунікаційної роботи в соціальних мережах типу Web 2.0. Запропоновано базовий алгоритм, на основі якого можна побудувати роботу в SMM. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 с51 + У010.322
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15184 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|