Лобанова Л. Архітектура наукових ступенів: міжнародна практика і вітчизняні традиції / Л. Лобанова // Вісн. НАН України. - 2009. - № 1. - С. 42-55. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Подано грунтовний аналіз архітектури наукових ступенів вітчизняної та зарубіжної систем освіти й науки від моменту їхньої появи до сучасного стану. Розглянуто широко обговорюваний у суспільстві законопроект "Про атестацію наукових і науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації", запропонований ВАК України, та вказано на його недоліки. Спираючись на основні положення болонської декларації і Берлінського комюніке, що мають для України характер міжнародних зобов'язань, висловлено своє бачення на процеси перетворення, що відбуваються нині в науково-освітній системі розвинутих країн світу. Розглянуто основні засади проекту Закону "Про підготовку і державну атестацію наукових і науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації", підготованого Центром досліджень науково-технічного потенціалу й історії науки ім. Г. М. Доброва (ЦДПІН НАН України), які, на думку розробників, наближають національну систему підготовки й атестації наукових і науково-педагогічних кадрів найвищої кваліфікації до суті атестації наукових кадрів у європейських країнах із урахуванням національного досвіду і традицій, які формувалися протягом багатьох десятиріч в Україні. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч216(4УКР)245
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж20611 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|