РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000555252<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кудиба С. 
Алюзивне власне ім'я товарного знака / С. Кудиба // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. Інозем. мови. - 2005. - Вип. 12. - С. 149-154. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Дослідження мовних товарних знаків показує складність їх семантики. Товарний знак розглянуто як алюзивне власне ім'я, яке має культурно-історичну інформацію або якому цю інформацію неважко надати. Кожному товару або послузі фірма-виробник чи фірма-дистриб'ютор дає назву (товарний знак) для індивідуалізації товару, оскільки товарний знак виконує атрактивну функцію. Успішність рекламної кампанії і обсяг продажу товарів безпосередньо пов'язані із запам'ятовуванням товарного знака.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш103.16 + Ш103.4:У

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/ін.м. Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського