Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000555252<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Кудиба С. Алюзивне власне ім'я товарного знака / С. Кудиба // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. Інозем. мови. - 2005. - Вип. 12. - С. 149-154. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Дослідження мовних товарних знаків показує складність їх семантики. Товарний знак розглянуто як алюзивне власне ім'я, яке має культурно-історичну інформацію або якому цю інформацію неважко надати. Кожному товару або послузі фірма-виробник чи фірма-дистриб'ютор дає назву (товарний знак) для індивідуалізації товару, оскільки товарний знак виконує атрактивну функцію. Успішність рекламної кампанії і обсяг продажу товарів безпосередньо пов'язані із запам'ятовуванням товарного знака. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш103.16 + Ш103.4:У
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж28852/ін.м. Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|