Волкогон Н. Про синтаксичні побудови у рекламному дискурсі (на матеріалі іспанської прес-реклами) / Н. Волкогон // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. Інозем. мови. - 2002. - Вип. 10. - С. 173-177. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.
Розглянуто структурно-семантичні особливості рекламного дискурсу на матеріалі іспанської реклами. Проаналізовано підрядні речення мети та умови. Емоційність рекламних повідомлень найяскравіше виявляється в синтактичній структурі речення та у повторах.
Шифр НБУВ: Ж28852/ін.м.Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"