Потятиник У. Сленгова лексика в засобах масової інформації (соціопсихологічні та семантико-стилістичні аспекти) / У. Потятиник // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. Інозем. мови. - 2001. - Вип. 9. - С. 93-101. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Відображено семантико-стилістичний та когнітивний потенціал сленгових одиниць (СО), які є продуктивним лексичним пластом англійської мови в США. З'ясовано соціальні, психологічні та естетичні чинники, які зумовлюють появу СО в публіцистичному тексті. На прикладах з різножанрових американських друкованих медіа, зокрема, розглянуто чинники, що можуть спонукати журналістів вдаватися до стилістично зниженої лексики: такі одиниці дають змогу виходу на ширшу аудиторію, сприяють більш особистісному підходу до реципієнта інформації, допомагають заповнити прогалину, зумовлену відсутністю належного аналога в нормативній лексиці, а також часто слугують свідченням додаткової поінформованості журналіста в тематиці, на яку він пише матеріал. Показано, як залучення сленгового елементу в текстах ЗМІ сприяє доступності інформації, допомагає імплікувати оцінку і характеристику описуваного та актуалізувати експресію. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-677.1 + Ш143.21-715
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж28852/ін.м. Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|