Проаналізовано технологію та організацію всього процесу роботи турфірми з обслуговування клієнтів і виробництва турпродукту. Побудовано модель туристичного обслуговування, в якому бере участь турфірма та інші підприємства - постачальники послуг. Виділено етапи роботи турфірми, в межах яких висвітлено організаційно-технологічні складові процесу обслуговування клієнтів працівниками фірми.
Шифр НБУВ: Ж28852/міжнар.відн.Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"