Равчина Т. Громадянські й особистісні цінності студентів: педагогічний аспект розв'язання конфлікту / Т. Равчина // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 2. - С. 3-15. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.
Розглянуто суть понять "цінність", "конфлікт" та звернено увагу на зміст громадянських цінностей (ГЦ). На підставі дослідження проаналізовано особливості конфлікту між ГЦ та особистісними цінностями студентів. Визначено напрямки організації демократичного освітнього середовища як важливої умови подолання конфлікту. Звернено увагу на необхідність формування у студентів умінь організації переговорів, медіації для розв'язання конфлікту.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"