Караманов О. Музейна педагогіка як засіб формування професійних цінностей студента-історика / О. Караманов // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 2. - С. 119-125. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.
Виявлено роль музейної педагогіки у фаховій підготовці студента-історика на підставі формування комунікативних навичок та удосконалення викладу історичних дисциплін у школі. З'ясовано сутність терміна "музейна педагогіка" шляхом вивчення різних наукових джерел. Проаналізовано форми та методи співпраці з учнями в музеї під час проведення інтегрованих занять з історії.
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч77в2:Ч30
Шифр НБУВ: Ж28852/пед.Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"