Wloch S. Education and challenges of post-modernity in the process social transformations = Освіта і суперечності постмодернізму в процесі соціальних трансформацій / S. Wloch // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 1. - С. 66-72. - Бібліогр.: 13 назв. - англ.Розглянуто соціальні функції освіти як чинника розвитку особистості. Зазначено, що освіта в контексті постмодернізму пов'язана з цивілізаційними, технологічними та інформаційними трансформаціями. Обгрунтовано сучасні напрямки розвитку освіти відповідно до потреб XXI століття, вимог щодо формування творчої, духовно розвиненої та громадянсько-зрілої особистості. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в
Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|