РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000555814<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Holm G. 
Educational opportunities for culturally diverse students: the role of teachers, schools, and policies = Освітні можливості культурно-диверситивних студентів / G. Holm // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2008. - Вип. 23. - С. 165-171. - Бібліогр.: 12 назв. - англ.

Для того, щоб індивіди з груп диверситивних меншин (етнічних, гендерних, релігійних, соціального класу тощо) могли здобувати досвід соціальної мобільності, "освітні кордони" повинні бути відкритими. Ті, хто може відкрити межі, є домінуючими та могутніми групами. Вчителі є такою головною групою, що сприяє відкриттю кордонів і розвитку соціальної мобільності учнів. Проаналізовано чотири різні дослідження, спрямовані на вивчення причин низької соціальної мобільності диверситивних студентів у локальному та глобальному вимірах. Розглянуто шляхи, завдяки яким педагоги з домінантних груп можуть стати більш сензитивними до диверситивності своїх учнів, що сприятиме розвитку їх педагогічної кар'єри.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського