Holm G. Educational opportunities for culturally diverse students: the role of teachers, schools, and policies = Освітні можливості культурно-диверситивних студентів / G. Holm // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2008. - Вип. 23. - С. 165-171. - Бібліогр.: 12 назв. - англ.Для того, щоб індивіди з груп диверситивних меншин (етнічних, гендерних, релігійних, соціального класу тощо) могли здобувати досвід соціальної мобільності, "освітні кордони" повинні бути відкритими. Ті, хто може відкрити межі, є домінуючими та могутніми групами. Вчителі є такою головною групою, що сприяє відкриттю кордонів і розвитку соціальної мобільності учнів. Проаналізовано чотири різні дослідження, спрямовані на вивчення причин низької соціальної мобільності диверситивних студентів у локальному та глобальному вимірах. Розглянуто шляхи, завдяки яким педагоги з домінантних груп можуть стати більш сензитивними до диверситивності своїх учнів, що сприятиме розвитку їх педагогічної кар'єри. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)01
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|