Мартинюк А. Проблема структурування знань та її значення в навчальному процесі / А. Мартинюк // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2008. - Вип. 24. - С. 28-37. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.
Порушено проблему структурного аналізу знань. Простежено витоки поняття "структуралізм" від давніх часів до сьогодні. Акцентовано, що в педагогічній науці першим запропонував системний підхід до досліджуваних явищ Я. Мамонтов. Подано власне визначення структурування змісту філологічних знань.
Шифр НБУВ: Ж28852/пед.Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"