Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000555846<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Равчина Т. Теоретичні засади організації суб'єкт-суб'єктної взаємодії викладача і студента у навчальному процесі / Т. Равчина // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2008. - Вип. 24. - С. 3-13. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Розглянуто визначальні ознаки діяльності студента як суб'єкта навчального процесу у вищій школі, виокремлено педагогічні умови вияву й розвитку цих суб'єктних характеристик у навчально-пізнавальній діяльності. Проаналізовано параметри суб'єкт-суб'єктної взаємодії викладача і студентів, визначено умови розвитку їх продуктивних взаємин у процесі навчання. Обгрунтовано типи суб'єкт-суб'єктної взаємодії, що охоплюють різні форми інтеграції педагогічного керівництва й активності студентів відповідно до рівня втручання викладача в їхню навчально-педагогічну діяльність і зростання їх самостійності. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.430
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|