РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000555846<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Равчина Т. 
Теоретичні засади організації суб'єкт-суб'єктної взаємодії викладача і студента у навчальному процесі / Т. Равчина // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2008. - Вип. 24. - С. 3-13. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто визначальні ознаки діяльності студента як суб'єкта навчального процесу у вищій школі, виокремлено педагогічні умови вияву й розвитку цих суб'єктних характеристик у навчально-пізнавальній діяльності. Проаналізовано параметри суб'єкт-суб'єктної взаємодії викладача і студентів, визначено умови розвитку їх продуктивних взаємин у процесі навчання. Обгрунтовано типи суб'єкт-суб'єктної взаємодії, що охоплюють різні форми інтеграції педагогічного керівництва й активності студентів відповідно до рівня втручання викладача в їхню навчально-педагогічну діяльність і зростання їх самостійності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.430

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського