РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000556400<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кошманова Т. С. 
Неопрагматизм як сучасна філософія американської освіти? / Т. С. Кошманова // Американська філософія освіти очима українських дослідників : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 22 груд. 2005 р.. - 2005. - С. 80-97. - укp.

Розглянуто сутність сучасної американської філософії освіти як ринкового продукту. Визначено, що вагомими чинниками формування цієї філософії були соціально-економічні умови розвитку освіти, зокрема вплив соціально-мобільних й соціально-продуктивних функцій ринку, а також історико-педагогічні передумови розвитку шкільництва у США. На основі вивчення оригінальних джерел здійснено історичний аналіз розвитку педагогічної освіти у США, обгрунтовано сучасні тенденції навчання та запропоновано підхід до побудови особистої філософії викладання. Вміщено результати теоретико-емпіричного дослідження, проведеного безпосередньо в США, у процесі вивчення однієї з найбільших програм педагогічної освіти.

Исследование посвящено рассмотрению сущности современной американской философии образования как рыночного продукта. Определено, что весомыми факторами формирования этой философии были социально-экономические условия развития образования, в частности влияние социально-мобильных и социально-продуктивных функций рынка, а также историко-педагогической предпосылки развития школьного образования в США. На основе изучения оригинальных источников осуществлен исторический анализ развития педагогического образования в США, обоснованы современные тенденции обучения и предложен подход к построению личной философии преподавания. Представлены результаты теоретико-эмпирического исследования, проведенного автором непосредственно в США, при изучении одной из наибольших программ педагогического образования.

The paper explores a contemporary philosophy of American education as a market product. Market constraints, specifically its social mobile and social productive functions, along with social-historical and pedagogical development of American schooling,shaped a modern philosophical vision of learning in the United States. Based on document analysis, the study attempts to shed the light on the history and current trends in the field, with special emphasis on the development of one's personal philosophy of teaching. The article is grounded in theoretical-empirical study conducted by its author at one of the biggest American teacher education programs.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС41506 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського