Рарог Ю. В. О некоторых парадоксах высшей школы США / Ю. В. Рарог // Американська філософія освіти очима українських дослідників : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 22 груд. 2005 р.. - 2005. - С. 155-159. - Библиогр.: 11 назв. - рус.Висвітлено парадокси як системне явище, притаманне вищій школі США; проаналізовано їх природу, своєрідну історію виникнення; розкрито вплив парадоксів на формування та розвиток унікальної моделі вищої освіти США; підкреслено неоднозначність наслідків та наявність креативного потенціалу, закладеного в парадоксальній природі вищої школи США. Освещены парадоксы как системное явление, присущее высшей школе США; проанализирована их природа, своеобразная история возникновения; раскрыто влияние парадоксов на формирование и развитие уникальной модели высшего образования США. Подчеркнута неоднозначность последствий и наличие значительного созидательного потенциала, заложенного в парадоксальной природе высшей школы США. This article enlightens paradoxes as systemic feature of USA higher education; analyses their nature and specific history of appearing; reveals paradoxes' influence on the unique model of USA HE forming and development; author underlines contradictoryconsequences and creative potential of the paradoxical nature of US HE. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(7СПО)7
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВС41506 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|