РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000556404<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Станиславский А. Р. 
Письменное изложение: американские учебники в контексте постсоветской высшей школы / А. Р. Станиславский // Американська філософія освіти очима українських дослідників : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 22 груд. 2005 р.. - 2005. - С. 181-186. - Библиогр.: 13 назв. - рус.

Зазначено, що у Росії та Україні предмети з культури мови віднедавна вводяться у навчальні плани нефілологічних ВНЗ, але ні їхні програми, ні навчальні посібники адекватно не розглядають розвиток у студентів навичок письмового переказу. В той же час, у Сполучених Штатах Америки накопичений великий досвід в розробці таких програм і створенні відповідних навчальних посібників. Подано порівняльну характеристику пострадянських підручників і перекладених на російську мову американських посібників. Останні повинні не тільки поповнити фонд необхідної літератури, але й слугувати методологічними моделями для розробників вітчизняних підручників і сприяти поступовому введенню курсу письмового викладу у вітчизняних ВНЗ.

Указано, что в России и Украине предметы по культуре речи с недавних пор вводятся в учебные планы нефилологических вузов, однако ни их программы, ни учебные пособия адекватно не рассматривают развитие у студентов навыков письменного изложения. В то же время, в Соединенных Штатах Америки накоплен большой опыт в разработке таких программ и создании соответствующих учебных пособий. Дана сравнительная характеристика постсоветских учебников и переведенных им на русский язык американских пособий. Последние должны не только восполнить недостаток необходимой литературы, но послужить методологическими моделями для разработчиков отечественных учебников и способствовать постепенному введению курса письменного изложения в отечественных ВУЗ.

In Russia and Ukraine subjects on speech culture have been entering curricula of non-philological schools recently, however the programs and textbooks fail to adequately address the development of students' writing skills. In the same time, the UnitedStates of America have accumulated significant experience in developing such programs and creating relevant textbooks. The author compares characteristics of post-Soviet textbooks with those of the textbooks he translated into the Russian language. In his opinion, the latter have not only to fill the deficiency of the necessary literature, but also to serve as methodological models for writers of domestic textbooks and contribute to gradual inclusion of writing courses in curricula of domestic colleges


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС41506 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського