РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000557665<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Мокіна С. М. 
Концептуальна модель побудови бренда роботодавця / С. М. Мокіна // Бізнес Інформ. - 2014. - № 9. - С. 353-357. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Сильний бренд роботодавця є інструментом формування довгострокових конкурентних переваг організації на ринку праці. Мета роботи - розробка концептуальної моделі бренда роботодавця та її складових. Запропоновано авторську модель побудови бренда роботодавця. Дана модель має три платформи: індивідуальність, позиціонування, сила. Першим кроком при побудові бренда роботодавця є визначення індивідуальності бренда. На основі індивідуальності розробляється стратегія та інструменти позиціонування бренда роботодавця. Результатом позиціонування є формування сильного бренда роботодавця, яке виражене в залученні та утриманні кваліфікованих співробітників. Питання побудови бренда роботодавця є новим для вітчизняної наукової думки, тому модель, запропонована в статті, є актуальною та корисною. Напрямком для подальшого розвитку даної теми є розробка системи оцінювання ефективності побудови бренда роботодавця.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)240.523.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського