Щерба О. І. Торговельна марка та її значення у виборі товару споживачами / О. І. Щерба // Наук. зап./Укр. акад. друкарства. - 2012. - № 2. - С. 75-81. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.
Порушено проблему ролі торговельної марки в споживчому виборі. Проаналізовано поняття позиціонування, сили та іміджу торговельної марки та описано її складові. Пояснено явне та неявне відношення споживачів до торговельної марки. Розглянуто роль усвідомлених переконань і неусвідомлених емоційних установок споживачів. Проаналізовано приклади вдалих маркетингових стратегій зміни образу торговельної марки в свідомості споживачів.
Шифр НБУВ: Ж70173Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика УкраїниДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"