РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000558208<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Грет Г. П. 
Реклама в системі маркетингової політики видавництва (за матеріалами науково-видавничого об'єднання "Дух і Літера") / Г. П. Грет, Д. І. Міненко // Наук. зап./Укр. акад. друкарства. - 2012. - № 3. - С. 56-61. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Досліджено стан рекламної політики науково-видавничого об'єднання "Дух і Літера". Визначено її вплив на діяльність видавництва. Запропоновано шляхи покращання реклами за сучасних складних умов функціонування українських видавництв.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч618.132

Шифр НБУВ: Ж70173 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського