Михайлович О. П. Морфемна структура терміна як підгрунтя виникнення конотації (на прикладі рекламних текстів) / О. П. Михайлович // Поліграфія і вид. справа. - 2012. - № 3. - С. 23-26. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.
Розглянуто мотиви виникнення конотації у межах морфем терміна. З'ясовано, що переважно конотація локалізується в основі лексеми, але й афікси здатні підсилювати емоційну виразність. Дослідження проведено на базі рекламних текстів.
Шифр НБУВ: Ж29709Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика УкраїниДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"