Кіца М. О. Етичні аспекти використання дітей у рекламі / М. О. Кіца // Поліграфія і вид. справа. - 2013. - № 3/4. - С. 7-12. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.
Проаналізовано українське законодавство у сфері регулювання впливу реклами на дітей і використання неповнолітніх у рекламних сюжетах. Здійснено моніторинг реклами в українських мас-медіа та виділено типові приклади використання зображення дітей у рекламних цілях. На підставі цього надано пропозиції щодо уникнення недоцільного зображення дітей у рекламі.
Шифр НБУВ: Ж29709Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика УкраїниДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"