Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000558789<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Маркетингове управління конкурентоспроможністю = Marketing management of competitiveness : тези доп. IV Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених та студентів, 29 бер. 2013 р., Дніпропетровськ / Дніпропетр. ун-т ім. А. Нобеля, Ун-т Чорногорії, Кіпр. ін-т маркетингу, Дніпропетр. міськ. орг. роботодавців. - Дніпропетровськ, 2013. - 309 c. - укp. - рус. - англ.Проаналізовано методи стимулювання збуту в супермаркетах. Розроблено маркетингові стратегії для фірми на споживчому ринку. Розглянуто проблеми та перспективи соціально-економічного розвитку регіонів. Визначено роль місії та маркетингових цілей підприємства. Викладено теоретичні засади виведення на ринок нової торговельної марки. Проаналізовано чинники конкурентоспроможності підприємства на ринку бурового інструменту. Увагу приділено маркетинговим стратегіям підприємства на міжнародних ринках. Розкрито психологічний вплив реклами на споживача. Проаналізовано стан підприємств молочної промисловості. Визначено шляхи вдосконалення маркетингової діяльності готелю. Оцінено конкурентоспроможність продукції підприємства. Обгрунтовано вибір маркетингової стратегії підприємства. Досліджено динамічний ряд попиту та споживання продукції паливної промисловості України. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-13 я431
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА764617 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|