РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000559449<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Левківська К. 
Аналіз ціннісної сфери інноваційного навчального закладу / К. Левківська // Пед. дискурс : зб. наук. пр.. - 2014. - Вип. 16. - С. 102-107. - Бібліогр.: 9 назв - укp.

Розглянуто основні галузеві підходи до класифікації цінностей сфери освіти. Спроектовано систему філософських уявлень про цінності, їх зміст та класифікацію на площину освітніх пошуків. Охарактеризовано різні підходи до класифікації цінностей на: предметні та суб’єктні, внутрішні та зовнішні, домінантні, варіативні та девіантні, абсолютні (вічні) та ситуативні, духовні, моральні, релігійні, естетичні, матеріальні, особистісні, групові та загальнолюдські. Розкрито сутність і зміст особистісних, групових та загальнолюдських цінностей з урахуванням специфіки діяльності інноваційних навчальних закладів; подано освітні характеристики означених груп цінностей. Сформульовано висновок про доцільність класифікації цінностей інноваційного навчального закладу як загальноосвітніх та конкретно-педагогічних (цінностей-цілей і цінностей-засобів). Відзначено особливу роль і місце в навчально-виховному процесі інноваційного навчального закладу базових цінностей особистості й закладу загалом як освітньої інституції.

Представлены основные отраслевые подходы к классификации ценностей сферы образования. Спроектирована система философских представлений о ценностях, их содержании и классификации на плоскость педагогических поисков. Дана характеристика и анализ различных подходов к классификации ценностей на: предметные и субъектные, внутренние и внешние, доминантные, вариативные и девиантные, абсолютные (вечные) и ситуативные, духовные, моральные, религиозные, эстетические, материальные, личностные, групповые и общечеловеческие. Раскрыты сущность и содержание личностных, групповых и общечеловеческих ценностей с учетом специфики деятельности инновационных учебных учреждений, даны образовательные характеристики представленных групп ценностей. Сформулирован вывод о целесообразности классификации ценностей инновационного учебного учреждения как общеобразовательных и конкретно-педагогических (ценностей-целей и ценностей-средств). Отмечена особенная роль и место в учебно-воспитательном процессе инновационного учебного учреждения базовых ценностей личности и учреждения как образовательной институции.

The article presents the main branch approaches to the classification of values education .It was designed system of philosophical ideas about the values of their content and classification of the plane of pedagogical research. The characterization and analysis of the different approaches to the classification of values are presented here on: substantive and subjective, internal and external, dominant, divergent and deviant, the absolute (timeless) and situational, spiritual, moral, religious, aesthetic, physical, personal, group and universal.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського