Петухова Л. Є. Трисуб’єктна дидактика в моделі інноваційного розвитку освітних систем / Л. Є. Петухова // Пед. науки : зб. наук. пр.. - 2014. - Вип. 65. - С. 75-81. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Сформульовано основні положення трисуб’єктної дидактики як одного із напрямів педагогічної науки. Обгрунтовано питання введення в сучасну дидактичну модель освіти третього рівноцінного суб’єкта – інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища. Сформулированы основные положения трисубъектной дидактики как одного из направлений педагогической науки. Обоснован вопрос введения в современную дидактическую модель образования третьего равноценного субъекта – информационно-коммуникационной педагогической среды. The main provisions ofDidactics as one of the branches ofPedagogy are formed. The introduction of the third equivalent subject – information and communication teaching environment to the contemporary didactic model is established. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|