РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000559482<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Петухова Л. Є. 
Трисуб’єктна дидактика в моделі інноваційного розвитку освітних систем / Л. Є. Петухова // Пед. науки : зб. наук. пр.. - 2014. - Вип. 65. - С. 75-81. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Сформульовано основні положення трисуб’єктної дидактики як одного із напрямів педагогічної науки. Обгрунтовано питання введення в сучасну дидактичну модель освіти третього рівноцінного суб’єкта – інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища.

Сформулированы основные положения трисубъектной дидактики как одного из направлений педагогической науки. Обоснован вопрос введения в современную дидактическую модель образования третьего равноценного субъекта – информационно-коммуникационной педагогической среды.

The main provisions ofDidactics as one of the branches ofPedagogy are formed. The introduction of the third equivalent subject – information and communication teaching environment to the contemporary didactic model is established.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського