Войтович О. В. Психолого-педагогічні умови розвитку емоційної взаємодії вихователя з дітьми / О. В. Войтович // Пед. науки : зб. наук. пр.. - 2014. - Вип. 65. - С. 170-174 . - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Розглянуто проблему емоційної складової у взаємодії педагога з вихованцями дошкільного закладу. Основну увагу спрямовано на особливості здійснення емоційної взаємодії у навчально-виховному процесі дошкільного закладу. Здійснено аналіз психолого-педагогічних досліджень проблеми. Рассмотрена проблема эмоциональной составляющей во взаимодействии педагога с воспитанниками в дошкольном учреждении. Основное внимание направлено на особенности осуществления эмоционального взаимодействия в учебно-воспитательном процессе дошкольного учреждения. Осуществлен анализ психолого-педагогических исследований проблемы. A problem is examined of the emotional component between the teacher and pupils in preschools. The main focus is on the characteristics of training future teachers for emotional interactions in the educational process in preschools. The analysis of psychological and educational problem was done. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.33 + Ю983.521
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|