Масляк І. П. Стан використання інноваційних підходів у фізичному вихованні обласних загальноосвітніх навчальних закладів / І. П. Масляк, М. А. Мамешина, В. О. Жук // Слобожан. наук.-спорт. вісн.. - 2014. - № 6. - С. 69-72. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Мета роботи - визначити відношення та ступінь готовності вчителів фізичної культури обласних загальноосвітніх навчальних закладів до використання інноваційних підходів у навчально-виховному процесі. В дослідженні приймали участь 29 вчителів фізичної культури м. Ізюм та Ізюмського району Харківської області. Використано наступні методи: теоретичний аналіз та узагальнення наукової літератури, опитування, математичну статистику. Встановлено позитивне ставлення вчителів фізичної культури обласних шкіл до інноваційних педагогічних підходів; визначено, що тільки близько 50 % учителів використовують їх у навчальному процесі. Виявлено, що більшість вчителів прагнуть збагатити свій педагогічний досвіт, але у цьому випадку відчувають дефіцит науково-методичної літератури, спрямованої на підвищення рівня їх професійної майстерності. Визначено позитивне ставлення вчителів обласних загальноосвітніх шкіл до впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес, але вони виявились недостатньо підготовленими до інноваційної діяльності. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.58
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70281 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|