Цибульська В. В. Організаційно-методичні умови формування мотивації студенток заочної форми навчання педагогічних спеціальностей до професійно-прикладної фізичної підготовки / В. В. Цибульська // Слобожан. наук.-спорт. вісн.. - 2014. - № 6. - С. 120-125. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Мета роботи - розробити організаційно-методичні умови формування мотивації студентів і визначити їх ефективність. Дослідження проведено зі студентками III курсу заочного відділення факультету початкової освіти (53 особи). Використано наступні методи: тестування теоретичних знань, рухові тести, експрес-метод оцінки фізичного здоров'я (Г. Л. Апанасенка), психологічні методи: мотивація навчання (Т. І. Ільїна), мотивація до успіху (Т. Елерс), експрес-діагностика емпатії (І. М. Юсупова), методи математичної статистики. Виявлено фактори, які негативно впливають на стан професійно-прикладної фізичної підготовленості студенток заочного відділення факультету початкової освіти. Запропоновані організаційно-методичні умови активізації самостійної діяльності студентів заочної форми навчання є основою для підвищення мотивації до самостійного вивчення навчально-методичної літератури, підвищення рівня теоретичних знань у галузі фізичного виховання, підвищення рівня рухової активності за допомогою різних форм систематичних занять фізичними вправами. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.146
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70281 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|