Шпак Н. О. Аналізування ризиків, що виникають при залученні нових збутових каналів у процесі диверсифікації маркетингової діяльності малих машинобудівних підприємств / Н. О. Шпак, Т. Ю. Кирилич // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2014. - № 797. - С. 162-166. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Проаналізовано ризики, що виникають у разі залучення нових збутових каналів процесів під час диверсифікації маркетингової діяльності малих машинобудівних підприємств; згруповано їх за сферами виникнення; встановлено, що забезпечення захисту від декількох категорій ризиків, які виявлені під час дослідження, надасть змогу досягти високого показника мінімізації всіх категорій ризиків; запропоновано потенційні шляхи мінімізації або усунення виокремлених груп ризиків. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-592-99
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|