РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000562665<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Савицька Н. Л. 
Драйвери та бар'єри розвитку онлайн-ритейлу: теоретико-методичний аспект / Н. Л. Савицька // Бізнес Інформ. - 2014. - № 10. - С. 236-241. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Мета роботи - обгрунтування теоретико-методичного підходу до факторного аналізу розвитку онлайн-ритейлу. Уточнено понятійний апарат теорії мережної економіки, на основі матричного та трансакційного підходів розмежовано поняття електронної комерції, електронної торгівлі, онлайн-ритейлу. Показано, що онлайн-ритейл є складовою електронної торгівлі та електронної комерції, має фізично-цифрову природу здійснення трансакцій та представлений сегментами мережної економіки B2C і C2C. Визначено, що особливістю електронної торгівлі та її роздрібного сегмента виступає екзогенність характеру її розвитку, яка залежить від зовнішніх сил. Для дослідження впливу цих сил на розвиток онлайн-ритейлу запропоновано модель ТЕНIGINST-аналізу, яка є модифікованою версією відомої моделі IGEST-аналізу, що включає такі фактори змін: технологічні, економічні, інфраструктурні, соціокультурні, державного регулювання. Запропонована модель, на відміну від відомих, доповнена двома елементами: суб'єктним компонентом - людським фактором - і впливом інститутів. Усі елементи моделі виступають каталізаторами змін і виявляються в контексті ключового тренду сучасності - глобалізації, яка по відношенню до них є тригером розвитку роздрібної торгівлі. Застосування моделі ТЕНІGINST-аналізу дозволило означити базисні сили змін у мережній торгівлі - це тріада економічних, технологічних і людських факторів, рушійні сили - інфраструктура та інституціональні фактори, а також підтримуючі - у вигляді заходів державного регулювання. Одержані результати становлять методологічне підгрунтя для подальших досліджень розвитку онлайн-ритейлу та електронної торгівлі в цілому.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського