Boukal P. Corporate social responsibility from a customer's perspective = Корпоративна соціальна відповідальність з точки зору споживача / P. Boukal, J. Krause // Актуал. проблеми економіки. - 2015. - № 1. - С. 344-351. - Бібліогр.: 350 назв. - англ.
Надано концепцію корпоративної соціальної відповідальності (КСВ), а також причини участі фірм у КСВ і потенційний вплив КСВ на розвиток підприємства. На прикладах описано 3 основні складові КСВ. Висвітлено результати опитування споживачів про розуміння КСВ і мотивацію участі фірм у таких проектах, надано математичне оцінювання даних опитування.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"