Рижкова С. В. Інформаційно-комп'ютерні технології як засіб формування комунікативної іншомовної компетенції студентів нефілологічних спеціальностей / С. В. Рижкова // Лінгвістика : зб. наук. пр.. - 2013. - № 3. - С. 32-40. - Бібліогр.: 38 назв. - укp.Розглянуто необхідність використання інформаційно-комп'ютерних технологій (ІКТ) і у процесі навчання іноземної мови, і під час самостійного її вивчення студентами нефілологічних спеціальностей. Ураховуючи той факт, що на вивчення іноземної мови на нефілологічних спеціальностях згідно з навчальним планом відведено незначну кількість годин, більше уваги доводиться приділяти самостійному вивченню мови, де завдання викладача полягає у створенні умов для практичного оволодіння мовою кожного учня та у виборі таких методів навчання, які дозволили б кожному студенту виявити свою активність і творчість. Підкреслено, що використання комп'ютерних інформаційних технологій у педагогічній діяльності викладача іноземної мови є пріоритетним, оскільки це допомагає перетворити навчання іноземної мови у творчий процес, і багато студентів, навіть найслабші, починають розкриватися, припиняють комплексувати й виявляють величезний інтерес до вивчення іноземної мови. Особливу увагу приділено використанню найефективніших комп'ютерних технологій, що сприяють вивченню іноземної мови студентами нефілологічних спеціальностей. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2 с51
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж72634 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|