Вовчанська С. І. Функціональні характеристики німецької фахової мови маркетингу (на матеріалі спеціалізованих журналів) / С. І. Вовчанська // Лінгвістика : зб. наук. пр.. - 2013. - № 3. - С. 62-69. - Бібліогр.: 67 назв. - укp.Здійснено аналіз сфери функціонування німецьких термінів маркетингу на матеріалі спеціалізованих журналів і "професійної" або ж "вузькоспеціалізованої" преси, тексти якої орієнтовані на інтелектуально підготовлених читачів, які розуміються на маркетингу, та є невеликими в обсязі, для них характерний лаконічний і чіткий виклад інформації. Специфіку тексту цього жанру зумовлено його головною метою і чітко, доступно й однозначно передати інформацію. Виявлено домінування певних граматичних засобів загальновживаної мови у фаховому синтаксисі; описано фахові тексти цього жанру в їхній композиційній, де домінує заголовок-розповідь, морфологічній, що репрезентована іменниками та підтверджує думку про те, що термінологія маркетингу має номінативний характер, та синтаксичній структурі, де переважають прості речення, а серед складних речень високий показник належить підрядним означальним, що зумовлено тим, що увагу акцентовано не на об'єкті, а на його особливостях, визначальних ознаках. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-34:У + У010.322 в3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж72634 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|