Сінченко О. Д. Комунікативні стратегії в теорії літератури: автор, текст, читач : навч. посіб. / О. Д. Сінченко. - Київ : Логос, 2015. - 168 c. - Бібліогр.: с. 154-166 - укp.Увагу приділено трьом основним елементам комунікативної моделі: "автору", "тексту", "читачу". Залежно від методологічного підходу, ці складові набувають різної функціональної ваги, різного розуміння й тлумачення. Розкрито поняття дієвої історії. Розглянуто історико-функціональну модель тексту В. Ізера. Висвітлено розвиток рецептивної теорії в українському літературознавстві. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш409 я73-1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА789831 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|