РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000564880<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гузь Н. Г. 
Методы и механизмы коммутативного маркетинга в туристическом бизнесе / Н. Г. Гузь, Г. Д. Леонова // Вісн. ДІТБ. Сер. Підприємництво, менеджмент та маркетинг в турист. сфері. - 2001. - № 5. - С. 124-131. - Библиогр.: 2 назв. - рус.

Розглянуто проблеми комутативного маркетингу в туристичному бізнесі. Показано сучасні методи та механізми його реалізації. Наведено рекомендації щодо вибору цільової аудиторії у рекламній діяльності методом леверіджа. Досліджено особливості вибору видів рекламних засобів та шляхи оптимизації витрат на рекламу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)49:ч518

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70115 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського