Запропоновано функціонально-логістичний метод опрацювання контенту як етап його життєвого циклу. Метод опрацювання комерційного контенту описує процеси формування та рубрикації електронних дайджестів і спрощує технологію управління комерційним контентом. Проаналізовано основні проблеми функціональних сервісів опрацювання комерційного контенту. Запропонований метод надає можливість створити засоби опрацювання інформаційних ресурсів і реалізувати підсистеми управління комерційним контентом.
Шифр НБУВ: Ж29409/АПошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика УкраїниДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"