![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000565882<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Корнієнко С. І. Маркетинг в овочівництві : монографія / С. І. Корнієнко, Л. В. Романова, В. П. Рудь, А. В. Гуменюк; ред.: С. І. Корнієнко; НААН України, Ін-т овочівництва і баштанництва. - Вінниця : Нілан, 2014. - 287 c. - Бібліогр.: с. 264-286 - укp.Викладено теоретичні основи маркетингу на овочевих підприємствах. Розглянуто принципи, концепції та функції, а також проблеми практичної реалізації та наукові підходи до формування сучасного маркетингу. Висвітлено методичні підходи до визначення сутності маркетингу овочевих підприємств. Проаналізовано кон'юнктуру ринку овочевої продукції в Україні та світі. Досліджено фінансово-еконмічні показники господарської діяльності овочевих підприємств. Оцінено стан маркетингової діяльності в господарствах Черкаської області. Показано шляхи вдосконалення маркетингу овочевих підприємств. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)325.153.2-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА785077 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|