РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000565882<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Корнієнко С. І. 
Маркетинг в овочівництві : монографія / С. І. Корнієнко, Л. В. Романова, В. П. Рудь, А. В. Гуменюк; ред.: С. І. Корнієнко; НААН України, Ін-т овочівництва і баштанництва. - Вінниця : Нілан, 2014. - 287 c. - Бібліогр.: с. 264-286 - укp.

Викладено теоретичні основи маркетингу на овочевих підприємствах. Розглянуто принципи, концепції та функції, а також проблеми практичної реалізації та наукові підходи до формування сучасного маркетингу. Висвітлено методичні підходи до визначення сутності маркетингу овочевих підприємств. Проаналізовано кон'юнктуру ринку овочевої продукції в Україні та світі. Досліджено фінансово-еконмічні показники господарської діяльності овочевих підприємств. Оцінено стан маркетингової діяльності в господарствах Черкаської області. Показано шляхи вдосконалення маркетингу овочевих підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)325.153.2-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА785077 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського