Павлюк О. М. Методичні засади навчального фізичного експерименту у вищих навчальних закладах I - II рівнів акредитації : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. М. Павлюк; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. - Кіровоград, 2015. - 20 c. - укp.Запропоновано методику, яка базується на змісті навчального матеріалу з курсу фізики для ВНЗ відповідного рівня, представленому чинними програмами, та на комплексному використанні різних видів навчально-пізнавальної діяльності студентів у поєднанні з інформаційно-комунікаційними технологіями та відповідним навчально-методичним забезпеченням. Розроблено методичні засади навчального фізичного експерименту у ВНЗ І - ІІ рівнів акредитації з використанням особистісних здобутків особистості в контексті організації та проведення демонстраційних експериментів із професійним спрямуванням, інтегрованих лабораторних дослідів для молодших фахівців за обраними напрямками підготовки згідно з бінарною цільовою програмою, лабораторного практикуму з впровадженням інтегрованого підходу (особистісно-компетентнісно-діяльністного) в навчанні фізики, споглядання та спостереження фізичних об'єктів і виявлення здобутих фізичних знань у професійних компетенціях, упровадження домашніх дослідів з метою підвищення якості вмотивованості студентів коледжів і технікумів до вивчення фізики та спеціальних дисциплін. Експериментально підтверджено ефективність розробленої методики щодо підвищення рівня інтересу студентів до вивчення фізики в контексті навчального фізичного експерименту. Результати впроваджено в навчальний процес. Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-252.43,022
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА413443 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|