Пасічник Н. О. Особливості взаємозв'язку образного і понятійного мислення в учнів молодшого шкільного віку : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Н. О. Пасічник; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 20, [1] c. - укp.Досліджено психологічні особливості взаємозв'язку між образним і понятійним мисленням у дітей молодшого шкільного віку. Розроблено структурну модель образно-понятійної сфери молодших школярів, складовими якої виступають полімодальні образи, емпіричні та наукові поняття різного рівня узагальненості, образно-понятійні та понятійно-образні узагальнення. Обгрунтовано зміст поняття "образно-понятійна сфера молодшого школяра", визначено психологічні особливості взаємозв'язку між образним і понятійним мисленням, показано можливі шляхи двосторонніх переходів між образами та поняттями. Виявлено недостатній рівень розвитку образного та понятійного мислення в учнів I - IV класів і наявність міцного зв'язку між ними. Розроблено та доведено ефективність психолого-педагогічної програми оптимізації розвитку образно-понятійної сфери молодших школярів з урахуванням зв'язків між образним і понятійним мисленням та індивідуальних особливостей рухливості/інертності нервових процесів. Сформульовано рекомендації, спрямовані на розвиток образно-понятійної сфери молодших школярів і підвищення компетентності вчителів початкової школи стосовно індивідуальних і вікових особливостей розвитку мислення в учнів молодшого шкільного віку. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.513.102
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА413775 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|