![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000566419<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Тарадайник В. М. Використання інформаційно-соціального середовища розвитку обдарованої дитини : посібник / В. М. Тарадайник; НАПН України, Ін-т обдаров. дитини. - Київ, 2014. - 67 c. - Бібліогр.: с. 64-67 - укp.Теоретично узагальнено поняття інформаційного простору, розглянуто його структуру та сутність взаємодії в інформаційно-соціальному середовищі. Розкрито суть віртуальної реальності та вплив штучно модельованого динамічного континууму на становлення особистості. Досліджено процес формування складної структури образу "Я" з позицій інтерактивних процесів взаємодії двох семіотичних систем (мови та культури) з урахуванням психолінгвістики, лінгвокультурології та когнітології. Проведено аналіз інформаційно-соціального середовища для розвитку обдарованих дітей. Розглянуто фактори, які істотно впливають на формування та соціалізацію особистості. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0 я7 + Ч421.220 я7
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА790383 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|