РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000567485<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Дубініна В. О. 
Концептуалізація феномену освіти в історико-філософському контексті : автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.05 / В. О. Дубініна; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О. Гончара. - Дніпропетровськ, 2015. - 17 c. - укp.

Розглянуто трансформації феномену освіти в історико-філософському процесі. Проаналізовано систему історико-філософських теорій та практик освіти та виховання як форм концептуалізації феномену освіти. Виявлено основні способи концептуалізації та глибинні процеси еволюції феномену освіти у філософському дискурсі Античності та Середньовіччя. Досліджено історико-філософські підходи до інституціоналізації освіти в епоху Відродження. Визначено історико-філософські контури концептуалізації освіти в Новий час. Узагальнено історико-філософські практики формування феномену освіти в загальносвітовому цивілізаційному процесі. Установлено способи та засоби формування ідеї освіти в постмодерній культурі (на прикладі концептуалізації феномену риторики в CШA). Досліджено трансформацію традиційних історико-філософських учень Китаю в контексті сучасних освітніх практик. Визначено, що феномен освіти концептуалізується в історико-філософському процесі, у результаті якого феномен освіти розкривається як еволюція системи освітніх парадигм. Одержало подальший розвиток вивчення особливостей вітчизняної системи освіти. Встановлено, що для вітчизняної культури характерною є гуманістична спрямованість концептуалізації освіти, яка має потужні романтичні інтенції. Досліджено основні етапи розвитку концепту європейського університету до кінця XX ст. Показано, що ідея університету не є застиглим поняттям, а зазнає перманентних трансформацій у зв'язку з постійно змінною соціокультурною ситуацією та появою педагогічних новацій. Виявлено історико-філософські закономірності становлення концепту освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:Ю + Ю252:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА414568 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського