РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000567579<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Палеха Ю. І. 
Інформаційний бізнес : підручник / Ю. І. Палеха, Ю. І. Горбань; Київ. нац. ун-т культури та мистецтв. - Київ : Ліра-К, 2015. - 490 c. - Бібліогр.: с. 471-487 - укp.

Розглянуто організаційні форми ведення інформаційного бізнесу, особливості структури інформаційного ринку, його сегментацію, види інформаційних продуктів та послуг, проведення маркетингових досліджень, побудову стратегії боротьби за споживачів. Розкрито теоретичні засади управління рекламною діяльністю, основи організації проведення рекламної кампанії, особливості проведення інформаційним підприємство рекламної політики, питання контролю її ефективності та результатів. Викладено теоретичні аспекти бенчмаркінгу в управлінні бізнес-процесами та висвітлено питання його застосування. Увагу приділено поняттям і методам консультативної діяльності, класифікації інформаційно-консультативних служб, розкрито організацію їх діяльності. Висвітлено основні засади інформаційного бізнесу та побудови ІТ-консалтингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-131 ф я73-1 + У.ф я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА790900 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського