Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000567972<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Антонів О. М. Організаційно-економічний розвиток суб'єктів виставково-ярмаркової діяльності на засадах маркетингу : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. М. Антонів; Центр. спілка спожив. т-в України, Львів. комерц. акад.. - Львів, 2015. - 20 c. - укp.Розглянуто виставково-ярмаркову діяльність як організаційно-економічну складову маркетингової взаємодії суб'єктів ринку. Ідентифіковано умови та чинники сучасного розвитку такої діяльності на засадах маркетингу. Досліджено сучасний стан і проблеми організаційно-економічного розвитку суб'єктів виставково-ярмаркової діяльності в Україні. Удосконалено модель організаційно-економічного функціонування зазначених суб'єктів. Проаналізовано маркетингові особливості розвитку виставково-ярмаркової діяльності за кордоном. Розроблено методику комплексного оцінювання цих суб'єктів і визначено пріоритети їх організаційно-економічного розвитку. Обгрунтовано доцільність розвитку партнерського маркетингу серед суб'єктів виставково-ярмаркової діяльності. Виявлено резерви та подано рекомендації щодо підвищення ефективності функціонування указаних суб'єктів на засадах маркетингу. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.20-803.457 + Ч777
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА415226 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|