Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000568165<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Маркетингове управління конкурентоспроможністю : VI Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених та студентів, 26 берез. 2015 р., Дніпропетровськ / Дніпропетр. ун-т ім. А. Нобеля, Ун-т Чорногорії, Кіпр. ін-т маркетингу, Дніпропетр. міська орг. роботодавців. - Дніпропетровськ : Ун-т А. Нобеля, 2015. - 180 c. - укp. - рус. - англ.Висвітлено роль антикризового маркетингу на підприємстві. Викладено методи та шляхи підвищення конкурентоспроможності товару за сучасних кризових умов. Розкрито поняття та класифікацію конкурентних переваг підприємства. Визначено роль підвищення якості послуг у розвитку дитячого відпочинку в Україні. Викладено теоретичні аспекти управління конкурентоспроможністю підприємств. Досліджено проблеми підготовки майбутніх маркетологів у системі вищої освіти України. Висвітлено особливості створення нових товарів за сучасних ринкових умов. Розкрито шляхи підвищення ефективності діяльності комерційного банку на основі теорії синергетики. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-13 я431
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА791573 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|