РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000568165<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Маркетингове управління конкурентоспроможністю : VI Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених та студентів, 26 берез. 2015 р., Дніпропетровськ / Дніпропетр. ун-т ім. А. Нобеля, Ун-т Чорногорії, Кіпр. ін-т маркетингу, Дніпропетр. міська орг. роботодавців. - Дніпропетровськ : Ун-т А. Нобеля, 2015. - 180 c. - укp. - рус. - англ.

Висвітлено роль антикризового маркетингу на підприємстві. Викладено методи та шляхи підвищення конкурентоспроможності товару за сучасних кризових умов. Розкрито поняття та класифікацію конкурентних переваг підприємства. Визначено роль підвищення якості послуг у розвитку дитячого відпочинку в Україні. Викладено теоретичні аспекти управління конкурентоспроможністю підприємств. Досліджено проблеми підготовки майбутніх маркетологів у системі вищої освіти України. Висвітлено особливості створення нових товарів за сучасних ринкових умов. Розкрито шляхи підвищення ефективності діяльності комерційного банку на основі теорії синергетики.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-13 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА791573 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського