РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000568224<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Дидактичні проблеми індивідуалізації вивчення клінічної топографічної анатомії і оперативної хірургії в сучасних умовах / О. Б. Кобзар, А. П. Дітковський, С. В. Дорошенко, В. Ю. Єршов, Н. Ю. Радомська, М. В. Пархоменко, І. Л. Первак, К. О. Прокопець, Т. Т. Хворостяна // Експерим. і клініч. медицина. - 2014. - № 2. - С. 22-25. - укp.

Дослідження процесу пізнавальної діяльності студентів свідчить, що удосконалення та підвищення її ефективності за умов медичного ВНЗ нерозривно пов'язано з індивідуалізацією навчання, яка розуміється як цілеспрямований процес формування індивідуальності та розвитку майбутнього лікаря-фахівця з урахуванням індивідуальних особливостей студента, а також процес самореалізації його індивідуальності. Індивідуалізація навчальної діяльності студентів активізує пізнавальну діяльність, підвищує якість навчання, зміцнює засвоєння хірургічних навичок. Застосування засобів і форм індивідуалізації змінює розподіл навчального часу протягом заняття - у студентів немає пауз і вільного часу, вони підсвідомо продуктивно використовують навчальний час. Індивідуалізація навчання може бути здійснена шляхом поєднання індивідуальних форм навчальної діяльності студента та організації групових форм навчальної праці в малих групах, таких як індивідуально-диференційоване, індивідуально-групове та індивідуальне навчання. Обов'язковими елементами організації та контролю такої діяльності є створення для студента можливості самостійно визначати і планувати особистий обсяг, послідовність і порядок навчальних дій; самостійно стежити за виконанням і результатом дій, вносити корективи та доповнення в ці дії, здійснювати самокерування навчальною діяльністю.

Исследование процесса познавательной деятельности студентов свидетельствует, что усовершенствование и повышение ее эффективности в условиях медицинского ВУЗ неразрывно связано с индивидуализацией обучения, которая понимается как целенаправленный процесс формирования индивидуальности и развития будущего врача-специалиста с учетом индивидуальных особенностей студента, а также процесс самореализации его индивидуальности. Индивидуализация учебной деятельности студентов активизирует познавательную деятельность, повышает качество обучения, укрепляет усвоение хирургических навыков. Применение средств и форм индивидуализации изменяет распределение учебного времени в течение занятия - у студентов нет пауз и свободного времени, они подсознательно производительно используют учебное время. Индивидуализация обучения может быть осуществлена путем сочетания индивидуальных форм учебной деятельности студента и организации групповых форм учебного труда в малых группах, таких как индивидуально-дифференцированное, индивидуально-групповое и индивидуальное обучение. Обязательными элементами организации и контроля такой деятельности является создание для студента возможности самостоятельно определять и планировать личный объем, последовательность и порядок учебных действий; самостоятельно следить за выполнением и результатом действий, вносить коррективы и дополнения в эти действия, осуществлять самоуправление учебной деятельностью.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р454 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16674 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського