Формування клінічного мислення у студентів під час вивчення оперативної хірургії та топографічної анатомії / О. М. Проніна, М. М. Коптев, С. І. Данильченко, А. М. Білич, О. Ю. Половик // Експерим. і клініч. медицина. - 2014. - № 2. - С. 25-28. - укp.Зазначено, що клінічне мислення є невід'ємною складовою професійної діяльності кожного лікаря. Формування його у студентів, починаючи з перших років навчання є одним з головних завдань навчального процесу в медичному ВУЗ. Описано використання інноваційних технологій навчання, таких як ділові ігри, метод кейсів, метод "мозкового штурму", інтерактивні лекції, які допомагають у формуванні клінічного мислення під час вивчення оперативної хірургії та топографічної анатомії. Отмечено, что клиническое мышление является неотъемлемой составляющей профессиональной деятельности каждого врача. Формирование его у студентов, начиная с первых лет обучения, является одной из главных задач учебного процесса в медицинском ВУЗ. Описано использование инновационных технологий обучения, таких как деловые игры, метод кейсов, метод "мозгового штурма", интерактивные лекции, которые помогают в формировании клинического мышления при изучении оперативной хирургии и топографической анатомии. Індекс рубрикатора НБУВ: Р454 р3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16674 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|