РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000568576<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Чернявська Т. 
Вплив стилю спілкування викладача професійно-технічного навчального закладу на якість знань учнів / Т. Чернявська // Проф.-техн. освіта. - 2014. - № 3. - С. 51-53. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Досліджено залежність активізації пізнавальної діяльності та якості знань учнів від професійного спілкування викладача з вихованцями в ПТНЗ. За результатами опитування визначено та подано у вигляді схеми ставлення учнів до викладачів за трьома параметрами: гностичним (компетентність викладача як фахівця), емоційним (симпатія учнів), поведінковим (взаємодія з учнями). У таблиці відображено вплив стилю педагогічного спілкування викладачів ПТНЗ (загравання, дружба, дистанція) на рівень якості знань учнів з різних предметів. Обгрунтовано значення установки як чинника активної взаємодії людини та соціального середовища в педагогічному спілкуванні для підвищення пізнавальної здібності учнів.

Исследована зависимость активизации познавательной деятельности и качества знаний учащихся от профессионального общения преподавателя с воспитанниками в профессионально-технических учебных заведениях. По результатам опроса определено и представлено в виде схемы отношение учащихся к преподавателям по трем параметрам: гностическому (компетентность преподавателя как специалиста), эмоциональному (симпатия учеников), поведенческому (взаимодействие с учениками). В таблице отражено влияние стиля общения преподавателей ПТУЗ (заигрывание, дружба, дистанция) на уровень знаний учеников по разным предметам. Обосновано значение установки как фактора активного взаимодействия человека и социальной среды в педагогическом общении для повышения познавательной способности учащихся.

The dependence of activation of cognitive activity and the quality of students' knowledge of the professional teacher communication with students in vocational schools. According to the survey identified and presented in the form of a diagram, the ratio of students to teachers on three parameters: the Gnostic (competence of the teacher as a specialist), emotional (sympathy students), behavioral (interaction with the students). The table reflects the influence of the communication style of teachers of vocational schools (flirting, friendship, distance) on the level of knowledge of pupils on different subjects. Justified as a factor in the setting of active interaction between man and the social environment in pedagogical dialogue to improve cognitive ability students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського