РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000568577<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Васильєва В. 
Фасилітація як визначальна умова професіоналізму / В. Васильєва // Проф.-техн. освіта. - 2014. - № 3. - С. 54-55. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Зосереджено увагу на актуальності професіоналізму як психолого-педагогічному феномені, який характеризує готовність педагога до роботи з учнями у навчальному закладі. Визначено, що завдання педагога, викладача, тренера - фасилітатора полягає у стимулюванні й спрямуванні процесу самостійного пошуку інформації та спільної діяльності учнів. Висвітлено досвід фасилітативної поведінки педагогічних працівників Криворізького центру професійної освіти робітничих кадрів торгівлі та ресторанного сервісу, заснованої на співпраці з вихованцем. Обґрунтовано пріоритетні напрями роботи Центру з метою сприяння фасилітації навчально-виробничої діяльності та переходу навчального закладу до гуманістичної парадигми.

Сосредоточено внимание на актуальности профессионализма как психолого-педагогическом феномене, характеризующем готовность педагога к работе с учащимися в учебном заведении. Определено, что задача педагога, преподавателя, тренера - фасилитатора заключается в стимулировании и направлении процесса самостоятельного поиска информации и совместной деятельности учащихся. Освещен опыт фасилитативного поведения педагогов Криворожского центра профессионального образования рабочих кадров торговли и ресторанного сервиса, основанного на сотрудничестве с воспитанником. Обоснованы приоритетные направления работы Центра с целью содействия фасилитации учебно-производственной деятельности и переходу учебного заведения к гуманистической парадигме.

Focus on the relevance of professionalism as psycho-pedagogical phenomenon characterizes the readiness of teachers to work with students in an educational institution. Determined that the task of the educator, teacher, coach - facilitator is to stimulate and guide the process of self-search information and joint activities of students. The experience of the behavior of teachers facilitative Krivoy Rog center of vocational training of personnel of trade and restaurant service. Grounded priorities of the Centre to promote facilitation training and production activities and the transition of the institution to the humanistic paradigm.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР-4ДНІ-2КРИ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського