Мариновська О. Інтегроване навчання / О. Мариновська // Рідна шк.. - 2014. - № 4/5. - С. 32-36. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Для підвищення якості та конкурентоспроможності освіти розглянуто теоретико-методологічні засади інтегрованого навчання в контексті технологічного підходу. Узагальнено практичний досвід побудови навчального процесу на інтегрованій основі. Охарактеризовано основні технологічні підходи: системно-синергетичний, особистісно-діяльнісний, інтеграційний, аксіологічний. Деталізовано концепти технології інтегрованого навчання: методологічний, теоретичний, технологічний та практичний. Висвітлено технологічні етапи проведення інтегрованого уроку, надано його концептуальну схему та модифікаційні варіанти реалізації інтегрованого підходу в навчальному процесі. Наголошено, що технологія інтегрованого навчання, структурними компонентами якої є «цілереалізація», «смислові блоки», «домінанти уроку», забезпечує ціннісно-смислову основу інтеграції змісту уроку, а це сприяє залученню учня до творення власного образу світу і підвищенню рівня сформованості його ключових та предметних компетентностей. Для повышения качества и конкурентоспособности образования рассмотрены теоретико-методологические основы интегрированного обучения в контексте технологического подхода. Обобщен практический опыт построения учебного процесса на интегрированной основе. Охарактеризованы основные технологические подходы: системно-синергетический, личностно-деятельностный, интеграционный, аксиологический. Детализировано концепты технологии интегрированного обучения: методологический, теоретический, технологический и практический. Освещены технологические этапы проведения интегрированного урока, представлены его концептуальная схема и модификационные варианты реализации интегрированного подхода в учебном процессе. Отмечено, что технология интегрированного обучения, структурными компонентами которой являются «целереализация», «смысловые блоки», «доминанты урока», обеспечивает ценностно-смысловую основу интеграции содержания урока, а это способствует привлечению ученика к созданию собственного образа мира и повышению уровня сформированности его ключевых и предметных компетенций. The article deals with the theoretical and methodological principles of the technology of integrated learning: methodological, theoretical, technological and practical concepts; targets technology, conceptual ideas, technological logic and technological products. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.260.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|