РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000568601<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Митник О. 
Розвиток суб'єктності практичного психолога у процесі професійної підготовки / О. Митник // Рідна шк.. - 2014. - № 4/5. - С. 37-40. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

У контексті вирішення проблеми професійної підготовки соціально та творчо активних, ініціативних фахівців-психологів розглянуто зміст понять «професійна підготовка» та «суб’єктність» практичного психолога. Обгрунтовано психолого-педагогічні умови ефективного розвитку суб’єктності у студентів – майбутніх практичних психологів, а саме: демократизація навчального процесу, забезпечення автономії у навчанні, зміна ролі викладача на організатора роботи студентів, індивідуалізація навчального процесу, кооперативне навчання, активізація студентів у навчальному процесі, удосконалення системи контролю знань, умінь та навичок студентів. Для реалізації операційної складової професійної підготовки практичного психолога запропоновано проводити різноманітні лекції проблемного характеру, в основі яких – активна взаємодія викладача і студентів. З метою узагальнення й систематизації вивченого матеріалу рекомендовано проводити практичні заняття з використанням методу мікровикладання та методу аналізу конкретної ситуації. Обґрунтовано доцільність проведення рольових тренінгів з використанням методу гри під час семінарських та практичних занять, а також застосування методу супервізії з метою розвитку суб’єктності майбутніх практичних психологів.

В контексте решения проблемы профессиональной подготовки социально и творчески активных, инициативных специалистов-психологов рассмотрено содержание понятий «профессиональная подготовка» и «субъектность» практического психолога. Обоснованы психолого-педагогические условия эффективного развития субъектности у студентов – будущих практических психологов, а именно: демократизация учебного процесса, обеспечение автономии в обучении, изменение роли преподавателя на организатора работы студентов, индивидуализация учебного процесса, кооперативное обучение, активизация студентов в учебном процессе, совершенствование системы контроля знаний, умений и навыков студентов. Для реализации операционной составляющей профессиональной подготовки практического психолога предложено проводить различные лекции проблемного характера, в основе которых – активное взаимодействие преподавателя и студентов. С целью обобщения и систематизации изученного материала рекомендовано проводить практические занятия с использованием метода микропреподавания и метода анализа конкретной ситуации. Обоснована целесообразность проведения ролевых тренингов с использованием метода игры на семинарских и практических занятиях, а также применение метода супервизии с целью развития субъектности будущих практических психологов.

The article reveals the concept of «training» and «subjectivity of the psychologist»; disclosed psychological and pedagogical conditions of training, the content of lectures of the problematic nature; presented methods of micro-teaching, analyze of concrete situation, supervision, characterized the role of trainings aimed at the development of subjectivity of the future practical psychologists.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського